1 dag kvar och en tenta

2008-10-22 @ 21:19:33

Suck. Pappa åkte in på sjukhuset idag för att ta fler prover :S skönt att få pratat med honom i förmiddags iaf. Känner mig lite deppig och ner efter allt det som hänt. Har svårt att koncentrera mig på tentan :/ Fast jag har hur mycket som helst som jag måste plugga och bara en dag kvar. Kommer bli en sådan där "super-plugg-hela-sista-dagen"-dag. Suck.

Sen tycker jag Fny är duktig som tränar. Jag har alltid sagt att hon ska börja träna, men va f*n. Hon ska la inte gå med i marinkåren eller?! Om hon kommer hem och ser ut som en av de där stickerna från hollywood blir jag galen, jag vill ha min Fny kvar, sen skiter jag i va den där skit heta Danny säger. All klär inte i storlek 32, FATTA?! Gumman, ta hand om dig och ÄT ost! Dom vet inte vad de babblar om, de vill få hela världen att se ut som en anorektisk Mary-Kate Olsen. Du är SUPER vacker som du är och jag hade gjort vad som helst för att se ut som dig. Låt inte fettet flyga, låt det BARA smyga, om det ens ska gå någonstans. HÖRRU, TA HAND OM DIG. Jag ska spöa skiten ut Danny om han inte skärper sig. Med tanke på hur duktig du är borde du ha MINST 3 eller 4 treats per dag och godis är GULD VÄRT!

Väntar på att E ska ringa. Saknar honom massa. Blev massa skit med tågbiljetten å så nu men jag hoppades på att han kanske kan hjälpa mig, annars får jag planka halva vägen och jag gillar inte sånt.. Sitta på helspänn och vara rädd för att bli "upptäckt".. Suck.

Det var skönt med boxing idag med :) Ska på spinning imorron och kanske pump:en innan jag åker hem på fredag. Lite beroende på hur mycket jag orkar och känner för.. Har ju redan kört Pump, step och box nu.. :) Jaja, hörs!

Kommentarer

Postat av: Fanny

Ååååhhhh! Du är så söt så man vill äta upp dig! Jag lovar att ta hand om mig och inte se ut som någon Hollywood-anorektiker-superstjärna-på-droger när jag kommer hem. Bara sunda precislikadana Fanny!



Saknar dig honey!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback