Complicated

2008-10-28 @ 17:40:16



Saknar Em-Pem-tjejen. Du är my angel babe. Längtar tills helgen vecka 46, double trouble for the city! Ska bli as kul! :) Längtar verkligen. Tack för att du kom förbi idag och fick mig på bättre humör! Vi ska ha det såå kul och jag lovar att vi ska försöka hålla student-budget :) Det kommer bli bästa helgen på länge, hälsa Fny från mig och trötta inte ut dig alldeles för mycket i London, jag behöver lite äventyr i Ks också :) Love you!!!

E jobbar fortfarande, och kommer antagligen inte hem före 22 ikväll.. imorron är han iaf ledig så då ska vi mysa. Ligger antagligen i sängen halva dagen. Lite synd för att så mycket tid försvinner men eftersom jag är lite små sjuk fortfarande och han jobbar så mycket antar jag att lite vila är bra. Jag åker ju hem imorronkväll.. :/ Funderar fortfarande på om jag ska på tacksittningen eller inte.. Hade ju såklart varit kul men förkylningen så å såå.. kanske ska ju E komma upp också. Fast jag funderar på om jag inte ska åka hem en sväng igen nästa vecka ist.. Om han kommer, kommer han upp på fredag natt eller lördag vid lunch och åker på söndag eftermiddag igen. Och sen är sittningen på lördagkväll också :S Så kommer han upp får jag ju skita i sittningen :/ Men det är klart jag gör det för honom, med det känns som om det är bättre att jag kommer hem nästa torsdag och vi kan spendera torsdagkväll, fredagen och lördagen ihop.. Sen ska jag ju jobba på söndagen... Men jag vet inte. Får prata med honom när han kommer hem...

Usch har ätit så mycket skit den här veckan :S Och i helgen och så.. Massa godis och snacks. Massa fika och läsk och idag pizza.. :S Och det verkar som att mitt träningsschema skiter sig den här veckan.. 4ggr/vecka har fungerat innan men nu när jag behöver det kommer det inte funka. Inte en chans att jag kan träna på torsdag.. Möjligtvis gymmet på lördag och sen dans på söndag.. Men, men.. Känns as trist att inte kunna köra box denna vecka, men skam den som egr sig, nästa vecka är det bara att köra på igen. Lör, Sön, Mån, Tis, Ons, Tors?, Sön?

Måste plocka iordning lite i köket. Det ser helt fruktansvärt ut. Kan inte låta honom komma hem till det här :S Pizzakartonger, gammal disk, tallrikar överallt och kastruller kvar på spisen.. :S Jag är inte speciellt duktiga på att hålla iordning när jag är här hemma. I Ks är jag mycket bättre på att diska och hålla koll på köket. :/ jaja, snart uppe igen. Måste ju på föreläsningarna på torsdag och fredag, skall ju ha något grupparbete och så över nästa helg och om jag ska hem då så måste jag ju sätta igång med en gång :) Om en vecka kan jag hämta böckerna som jag lånat på bibblan också.. Så skönt att slippa köpa dem :) De hade jag fan aldrig haft råd med??!

Sis, kan du lägga upp länken till blaelefanten.se för jag kommer inte in.. Eller var det nu var du hade hittat de andra två leksakerna? :)  

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback