E <3

2008-10-28 @ 10:33:37

Vad heter han: Eiik
Vad har han för favoritfärg?: Hmm.. de allra flesta tror jag
Vad har han för ögonfärg?: Havet med skum
Klädstil: Jeans + tshirt
Har han färgat håret nån gång: Mm, både blont och svart
Längd: ?? Vi brukar inte prata om det eftersom jag är längre än honom, lite känsligt kanske? :P
Har han klippt sig någon gång: Ja det är klart
Har han piercat sig: Nej
Har han några tatueringar: Nej
Dricker han: På fest
Röker han: -''-
Vad har han för mobil: En gammal samsung för tillfället
Vad vill han bli när han blir stor: Egen företagare
Har han någon/några systrar: Ja, 3 stycken
Har han någon/några bröder: Nej
Är han född i sverige?: Ja
Vad är hans favoritmat?: Pizza kanske? Han gillar det mesta
Vilken mat hatar han?: Jag vet inte. Han äter det mesta, min pojke
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Oj, spendera dem på dataprylar, bildelar och MIG :)
Vad brukar han göra efter jobbet: Duscha
Har han bråkat med nån någon gång: Jovars, lite familjehugg har han allt varit med i
Vad brukar han göra på helgerna: Sova, festa, mecka och umgås med mig
Vad har han för musiksmak: Metal tyvärr
Brukar han svära mycket?: En del
Vad för bil kör han?: Just nu en volvo, annars en SAAB
Hur/var träffades ni första gången?: Maj 07
Vad är han rädd för?: Hmm, att jag ska hitta ny kille i Ks kanske.. (inte för att chansen finns med det skulle jag också vara om jag var honom)
Vad påminner dig om honom: Mycket
Vad var det första han sa till dig: Hej
Vad var det första du sa till han: Hej
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Vad vi gör och hur mycket vi älskar varandra
Är han beroende av något?: Mig? ;)
Vad kallar du han: Honey, älskling, sötnos & babyboy
Vad kallar han dig: Älskling
Tränar han:  Ibland
Hur länge har ni vart tillsammans: 1½ år snart, känns som längre, en underbar tid!
Hårfärg:  Mellan
När fyller han år: 19 dec
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: En ros
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle de vara?: Omtänksam, kärleksfull och busig
Gillar du honom?: Ja, han är mitt allt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback