Ett långt hmmmmmmm

2008-10-21 @ 22:58:25

Ligger i sängen igen. Vinden sliter i Ks och regnet har piskat ner i perioder. Allmän höst alltså. Allt som saknas är te, en tjock, varm filt, en pojkvän och en romantisk drama. Men icke. Te:t är slut, och pengarna med. Filten befinner sig fortfarande på IKEA och han med stort H i Skövde. Suck.

Skulle behövt plugga idag men det gick inge bra. Köpte en vit skjorta för mina sista pengar. Gjorde kålpudding och tränade StepIntervall. Tittade på TV och läste ut ännu en AuPair bok. Typiskt att det inte är tentaböckerna man fastnar för. Fick läsa också att Pappsen är sjuk. Det var jobbigt. Känner mig dum för att jag inte har ringt men tyvärr hamnar man i sin egen lilla värld när det är tenta på gång. Man tänker på hur mycket man borde plugga eller hur dum man är som inte pluggar just nu. Ska ta tag i mig själv imorron, det lovade jag E. Och jag ska ringa pappsen så jag får höra lite mer..
Kanske borde åka hem i helgen istället för att E kommer upp? Jag får prata med pappa först och se. Hade ju varit mysigt att träffa syster, per och lillan med. Trist att man får höra via bloggen att de ska hem, men hey, jag suger också på att höra av mig så jag dömer ingen.

Försöker få tag på syster.. Hade tänkt skriva mer men jag tappade änna stinget. :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback