Ett liv utan dig älskling, är inget liv alls.

2008-10-15 @ 11:11:24

Usch, jag "förgås" här uppe utan dig, E. Allt jag kan tänka på är hur mycket jag älskar dig och hur mycket jag saknar dig. Det gör ont i mitt hjärta. Jag kan inte beskriva hur jobbigt det här är men det kan bara bli bättre älskling. Jag saknar dig.


Bodyjam:en var en besvikelse. Den nya instruktören, Elin, är typ lika gammal som jag och tjatar HELA tiden. "Åh, ni är så duktiga, åh, ni tror på mig och jag på er, åhh..." Bla, bla, bla.. Låt mig bara dansa. Koncentrera dig på att lära ut koreogragin istället, för det var du inte så bra på. Nä, tackar för att Madda gick in i mitten, den delen var underbar!!! Tyvärr ska Elin vara med på dansmarathonet på lördag men det får väl gå ändå. Hon har ju högst 30 minuter av 2 timmar.
Annars bli det inte mer bodyjam för mig. Ikväll blir det box och imorron vila :) Eller ah, jobb, inte vila. Men det blir ingen träning i alla fall. Det ska bli spännande att jobba. :) Eller ah, få kassautbildning så jag kan börja jobba! :)

Imorron är det grupparbetesredovisning och snart kommer de andra för att äta tacos och skriva färdigt.
Ska ringa UM nu, måste sluta.


:)

Kommentarer

Postat av: Fanny

Hej honey!!!

Vad kul att du fått jobb! Jobberfarenhet + PENGAR!!! Inte dåligt. Men om du vill ha mer jobb får du gärna flytta hit. Det annonseras typ en halv sida i tidningen varje vecka om jobb bara i Henley, många för ungdomar. Plus att jag får träffa dig mer! Think about it. Om politiken inte är din grej, vet du vart du kan vända dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback