Home alone

2008-10-27 @ 11:01:30

Sitter hemma hos E framför datorn och gör NADA. Har redan:
- Gått upp för att hjälpa E iväg imorse/inatt bara för att inse att klockan var 4, inte fem och att vi kunde gå och lägga oss en timma till. (Hade jag inte kollat på min mobil som jag ställt om klockan på, precis innan han gick utanför dörren hade han fått sitta en timma i Vara inatt!?!)
- Tittat på filmen CupOfLove/FeastOfLove. Den var okej. Rätt sorglig och så men det är när man ser sådana filmer som man vet hur lycklig man är!
- Tittat på TopModel och tyckt att de skickade hem fel person IGEN
- Läst Magnus blogg
- Letat julklappar på nätet och faktiskt hittat nårra. Vet inte riktigt om jag skulle ta syrran på orden när hos sa att det "räckte med" att vi träffades i jul. Jag menar jag har ju lite pengar men Vega kommer ju få något i vilket fall. Jag vet inte. Tänk om man inte köper något och hon "bara" sa så för att vara snäll? Syrran, du brukar ju läsa det här. Se det som en tyst förfrågan om du menade det du sa eller om du och Per önskar er något? (Ibland är man så dum för det är klart att de skulle vilja ha något? Problemet är väl att jag inte kommer igång och börja jobba ordentligt förrän efter jul) :(
- Ätit upp en hel påse Tex-Mex Majscrackers. De får mig alltid att tänka på Daniel, syrrans X. Han köpte en hel påse med sånna, lösvikt, men de är så lätta att det inte kostade någonting. Nu för tiden säljs de oftast i färdiga påsar. Mycket dyrare så, men lika goda :)

Syrran kanske ska flytta hit hem. Mysigt. I och för sig är jag ju inte här hemma jätte mycket men jag är ju här mycket oftare än jag är i Lkp. Så då kommer jag lite närmare både syster (och Pershi såklart) och underbara Vega. :) Kanske man till och med kan få sitta barnvakt någongång om ett tag? :)

Haja, det was alles for now. Ciao

Kommentarer

Postat av: Martina

me du.....klart de inte var bara för o vara snäller, ja var allvarlig. köp du nått till ditt gudbarn, vi nöjer oss med att träffa dig till jul. om du sitter barnvakt någon gång är ju det julklapp nog... haha, ja kan kolla upp lite billigt på nätet som jag vill ha till Vega så kan du kanske ta nått av de, hur låter de upplägget? puss o kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback