Kan inte sova..

2008-10-17 @ 01:09:25

Klockan är mycket och jag kan inte sova. Har i och för sig inte varit hemma sådär jätte länge. Satt och tjöta med Eric ganska länge, om förhållande och klassen m.m. Och vi åt chips och drack lite dricka :) Det var mums. Han är en vettig kille, sjysst och smart. (Men nej älskling, han skulle aldrig kunna mäta sig med dig, du är så himla super underbar!)

Sen pratade jag med mamma med, hon kommer upp imorron. Ska bli mysigt. Hoppas vi inte börjar bråka bara, det orkar jag inte. Jag vill bara att allt ska vara bra. Men hennes rygg är inte helt bra så hon får sova i min säng och jag får sova på soffan. Vi ska åka och handla lite ihop imorron så det blir nog bra :)

Jag saknar dig E, av hela mitt hjärta. Det värker inuti mig. Du är mitt allt. Din röst är det vackraste jag hört. Varje dag utan dig är en pina, men jag längtar bara mer och mer tills nästa fredag, nästa gång jag får pussa din mjuka läppar.

Utbildningen på McDonalds gick bra idag. Det är lite svårt eftersom allt ska gå så snabbt. Kunderna vill ha sin mat snabbt, och maten blir snabbt dåligt och tar man inte sin beställning snabbt så tar någon annan den så dina kundet får vänta längre på sin mat, och ibland råkar man ta någon det någon annan väntat på och det blev lite kaos, men man lär sig ju sakta men säkert.. Måste ringa Anna imorron och få mitt Mctime att funka bara.. :)

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback