Thoughts, thoughts, loads of thoughts...

2008-10-30 @ 21:00:38

Sitter just nu och funderar över Ceazaren, syrrans fina vovve som kanske ska komma hit. Ska prata lite med E och så först men jag är jätte "sugen". Speciellt nu när jag sitter här på kvällen, framför tv:n och datorn, helt ensam och har knappt varit ute på hela dagen. Hade varit underbart med lite sällskap. Jag tog ju hand om Devil massor när jag och C var tillsammans. Devil ser precis ut som Ceazar och blev tillslut anledningen till att var kvar hos C. Men när jag träffat E insåg jag att en underbar hund inte var tillräckligt för att basera ett förhållande på, så jag gjorde slut och förlorade en underbar kompis samtidigt. Ja, han var lite busig. Han drog i kopplet, hoppade på folk som inte ville böja sig ner för att hälsa på honom men jag älskade honom av hela mitt hjärta. Inte för att Devil och Ceazar är samma hund men jag tycker att Ceazar är lika underbar och tror att han kan bli en lika superfin kompis till mig som Devil var. Fast Devil bodde ju hemma hos C och C fixade allt, nu vill jag testa att fixa allt själv. Jag ser fram emot att gå ut på promenader och mysa hemma. Ska bli så mysigt att ta hand om någon, att ha någon som blir glad när man kommer hem och inte känna att varje kväll ensam hemma blir ett misslyckande. Nu ser jag fram emot att vara hemma på kvällarna och ta hand om honom. Det enda jag kan tycka är lite jobbigt är att han bara kan transportas i bil, jag menar om jag skulle ha honom på foder, men jag tror att E gärna skulle komma hit upp om jag kunde få en lyckligare vardag. Det finns många sätt att lösa det på om man bara vill. Jag tror att jag och Ceazar kommer att bli bästa kompisar. Som sagt, jag ska bara prata med E först ikväll, innan jag ringer imorgon syrran. Jag vill JÄTTE gärna testa att ha honon häruppe hos mig och jag LOVAR att ta jätte bra hand om honom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback