Underbara kväll!

2008-10-15 @ 19:25:18

Arbetet blev typ färdig skrivet, såå skönt. Och tacosen var as god! Fast jag tycker det var onödigt att jag och Alex skulle betala tillbaka när det var vi som gjorde allt jobb, skar och stekte, dukade och diskade. Men, men.. orkar inte tjôta mer med dem. Det räckte med att j*kla tjat om uppgiften, tyvärr har jag aldrig varit den som hållit tyst.. ibland önskar man att det vore annorlunda. :/

Har precis kommit hem från boxen, HELT SLUT! F*n va skönt det är att träna. Helt underbart. Varje morgon vaknar jag och längtar tills jag får åka til Sats igen.. Men imorron blir det inget, då är det jobb som gäller.. Direkt efter skolan! Åker bara hem och lämnar lite skolböcker och käkar lite snabbt. Slutar skolan 15 och börjar jobba 16.. Redovisning imorron då. :/ Vill bara få det gjort så jag kan koncentrera mig på tentan nästa vecka.. Suck, inte igen.. Aja, ska plugga lite ikväll.. Fick den "nya" boken idag.. Den är sååå himla tjock, och på engelska.. De tar så lång tid att läsa bara.

Längtar tills E ringer. Du är mitt liv älskling, och jag har ALLTID tid för dig, vad du än tror. :)

Dax att hoppa in i duschen nu och äta lite för att sen sätta sig med böckerna.  See you..

p.s. jag älskar dig med sis d.s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback