Ännu en dag "på jobbet"

2008-10-23 @ 22:22:38

Jaha. Då låg man här i sängen igen och inväntar domedagen. Om 12 timmar sitter jag antagligen med tentan och är kanske på väg att bli klar, man kan ju alltid hoppas. Har ingen aning om hur den kommer gå. Idag har jag inte pluggat mer än ett par tre timmar. Allt blir bara rörigt och ju mer man försöker desto mer panik får man. Jag har egentligen inte pluggat nått sen klockan 16. 16-17 Top Model, 17-17.30 blogga och that seventies show, 17.30-19.30 på sats, 19.30-20 duscha och äta, 20-22 titta på du är vad du äter och lyxfällan. Allmänt slapp dag med andra ord.

Tentan kan gå hur som helst imorron. Men det ska bli skönt att få den gjord och sen att kunna åka hem till E och pappa. Imorron blir det bara mys och sen på lördag ska jag och E åka till pappa och träffa honom, Kerstin och syster med familj :) Ska bli mys.. Är väl kanske där en sväng på söndagen också. Sen ska jag försöka träffa min Em-pem innan jag åker hem igen, vilket antagligen blir på torsdag morgon eller onsdag kväll. E är ledig på onsdag så jag hoppar nog introföreläsningen och stannar hemma ett par dagar nu.

Ska bli underbart att träffa E igen. Ingen får mig må så bra som han gör. Han är mitt allt och min solstråle. Han är så duktig och jag är så stolt över honom. Han är min prins och jag hoppas att jag får vara hans flicka FÖRALLTID!

Är trött i benen, körde cykelpuls 75 idag. Och det var väl okej.. :) Har lite svårt med det där att hålla pulsen på rätt ställe bara. Ska nog testa vanlig cykel istället. Blir ingen box nästa vecka :( eftersom jag stannar hemma hos E, men jag får köra hårt tors, fre, lör och sön istället. Antagligen typ jam, pump, gym och dans :) 4 ggr/vecka är mitt mål och jag BÖRJAR faktiskt se lite resultat, skönt nog. Det sporrar mig att fortsätta. Det är hopplöst att träna när man inte ser resultat. Nä men magen har blivit lite mindre, eller lite slätare iaf. De flesta byxorna i garderoben är fortfarande lite för små men jag har ju bara hållt på i 2 månader. Det är bara att kämpa på. Beach 2009 ;-)

Har fått min första jobb dag på schemat också. I u för sig inte förrän 9/11 men ändå :) Lite pengar till jul skadar ju inte :P Vet inte varifrån jag ska få pengar till julklappar. Det blir till att krypa på knäna hela månaden och börja kolla efter prisvärda julklappar. De för lite mindre pengar men med lite mer tanke. :) Klappar skall köpas till:

- E
- Em-Pem
- Fny
- Mamma
- Pappa
- Jonatan
- Jenny
- Pappa
- Kerstin
- Tina-Fina (Och Pershi)
- Vega-sötnos
- Helena
- Henrik
- Och egentligen Mormor och morfar, John och Majken m.m. men de vete f*n hur det ska gå ihop. (??!)

Haja, ska väl försöka samla lite kraft inför morgondags strapatser. Måste städa, packa och diska efter tentan och tåget går 13.48.. Hoppas att tentan inte är svår :P :) Haja, go natt

Kommentarer

Postat av: Martina

du behöver inte tänka på julklapp till oss, bara vi hinner synas runt jul så är vi nöjda o glada!!



love syster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback