Allt och ingenting...

2008-09-24 @ 14:12:58

Var för första gången inne på blondinbellas blogg idag. Vilket skräp. Att folk kan hålla på och springa runt och prata om henne?! Hon är inte mer människa än någon annan, möjligtvis mer bortskämd men är det någonting att vara stolt över? BLÄ. Jag ska inte gå där mer i alla fall och höja hennes "tittarsiffror".

Tittade nyss på Tv om det hemska som har hänt i Finland. Fruktansvärt! Hur kan man ens komma på idéen. Den sprider sig som en j*vla löpeld över världen, värsta "den unge Werters lidande" fast vi tar andras liv samtidigt, kul va?! Det är när man ser sånt här som man förstår att psykiatrin behöver utvecklas extremt mycket och INTE "resourceas" ner, fast samtidigt tycker jag att var och varannan människor som begår brott nu "hör en röst i sitt huvud". Sen Mijalo Mijalovic är det bara fler och fler som skyller på "tomtar på loftet". Visst måste det vara något fel om man begår brott men kan det inte bara vara så att vissa vill maximera sin egennytta? Det där med vapen har jag heller aldrig förstått, men jag är ju tjej. (som vissa av mina manliga vänner skulle ha sagt) Men va f*n, de är till för att döda, hur vettiga kan de vara?
"INAATT JAG DRÖÖMDE NÅÅÅGOT SOOM, JAG AALDRIG DRÖÖMT FÖRUUT...."!!!!

Trött jag blir på världen ibland - bete er som folk!

I mitt eget lilla liv har det inte hänt så mycket. Jag tränade Bodybalance igår och åkte sen på tentafest hos Veron. Det var mycket trevligt. Amanda och Petter verkade haft speciellt trevligt efter att jag och alexandra tatt bussen hem. Vid 17 ska jag träna lite Aerobics tänkte jag, ska kanske köra ett pass hemma i helgen? Har inte bestämt mig, får se vad dom säger. Sen ska jag nog till Eric och hitta på något. Orkar liksom inte plugga varje kväll. Nu är ju tentan över och förhoppningsvis gick den bra, men jag lovar inget. Det var några konstiga frågor. Imorgon får jag åka hem till min käraste. Längtar verkligen. 2 veckor är alldeles för lång tid. Det är nästan lika länge som när jag var i Turkiet och det var det längsta som vi varit ifrån varandra någonsin. Vet inte riktigt hur vi ska klara flera månader men vi får se, vet ju inte ens om jag får åka och så än. Det är ju inte förrän termin 4 och änsålänge har jag ju knappt hunnit börja.


Det var väl dagens tid i strålkastar ljust. :)
/Black Ladies 4-ever

Kommentarer

Postat av: Martina

Känn dig uttittad

Kika in på min blogg, du är utvald!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback