Är det svar du vill ha, är det svar du ska få!

2008-09-24 @ 22:31:20

1 -Vilken typ av blogg klickar du helst in på?
ex. modeblogg, fotoblogg, kändisblogg osv

2- Varför bloggar du?

3- Vilket var ditt allra första inlägg/vilket år?

4 -Favoritbloggare?

5- Vad skulle du aldrig skriva om på din blogg?

6- Beskriv din blogg med ett ord och kort om varför man skall följa dina bloggbekännelser!




1. Jag vet inte. Mina älskade vänners och familjs vanliga normala bloggar
2. För att få hålla de jag älskar uppdaterade om jag jag håller på med, trots att de är t. ex. utomlands och för att få kommentera allt och alla.
3. Det var i år och var ett inlägg kallar fashionista med en bild på Gwyneth Palthrow, som jag i och för sig tyckte var snygg men som mest var ett försök att skapa något av en modeblogg tills jag insåg att de kan vara okej att läsa men det är inget för mig.
4. Min syster Mama Blue och min bästa kompis "callingfromlondon"
5. Hmmm.. Sex kanske?
6. Det behöver du väl inte göra om du vill. Min blogg mest till för att hålla kontakten med de jag känner som tyvärr är lite långt borta men om du finner den intressant är du så välkommen att följa med mig i mitt helt normala liv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback