Ensam - igen

2008-09-07 @ 19:11:24

Erik har åkt. Fanny har åkt. Emma har åkt. Alla är så längt borta. Hur lång tid tar det innan man vänjer sig med att vara ensam? Världens känns svart utan er. Syrran - långt bort. Pappa - långt bort. Mamma - så långt bort. Och mamma, jag vet. Det här är min chans i livet att vara lite självisk. Tänka på mig själv och bara göra sånt jag själv vill. Men hur ska jag kunna lista ut vad jag vill när själen känns som ett tomt hål...

Jag borde ta vara på tiden som skall vara "tiden i mitt liv", men klassen är jobbig eller så är det jag som inte hittar min plats. För mycket hjärndöda bortskämda sthlm:are och ingen är som jag.

Kanske ska jag bara göra som Kathryn sa: Keep your voice down and your grades up.

Vill bara att ni ska veta; JAG SAKNAR ER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback