Grattis syster!

2008-09-11 @ 17:28:29

Dagens må kanske stå för sorg för många men för mig står den för att min älskade syster blir lite äldre, kanske lite klokare (vem vet) och i alla fall får ha sin egen dag när alla ringer henne och sjunger och berättar massa roliga saker :)

Sitter på tåget på väg hem. Ska bli såå skönt att träffa erik igen. Ringde Syster och gratulerade nu. Hon hade fått massa bra grejer.. Tänkte att jag också skulle skicka nått men jag är inte riktigt säker på vad för fint som finns i min budget - men jag ska allt hitta nått sis, vänta bara :)

Blir hajk i helgen, med blandade känslor. Borde vara kvar i Ks och skriva det j*vla PM:et men det ska bli skönt att komma bort lite, få lite frisk luft och lite familjetid. :) Ska träffa pappa sen vid sju också.. ringde precis. :) Nice!


Orkar inte mer.. Hörs imorron :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback