Jet another day

2008-09-17 @ 20:02:46

Sitter framför tv:n och väntar på att top model ska börja. Har läst rätt mycket idag. Fast jag kunde varit mycket duktigare. :/ Okej, jag har varit lat. Jag har i alla fall tvättat och tränat lite, satsaerobics, de va kul :) Ska skriva upp stegen om ta med mig dom hem till F&S.

Saknar honom. Saknar honom så det gör ont. Känns som att jag inte pratar om något annat men jag kan faktiskt inte tänka på mycket annat. Det är så ensamt. Jag har liksom inte träffat någon överhuvudtaget idag, förutom dom man hälsar på i förbigående på gymmet, men de räknas ju knappast. Annars har det bara varit me, myself and I. Tråkigt.
Och det är minst 9 dagar kvar tills vi ses nästa gång :( fattar inte hur jag ska klara ett helt halvår utan honom i Spanien. Men, men.. Det löser sig. A girl got to do what a girl got to do.

Haja, det börjar nu.. så vi hörs imorron :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback