Mycket jobb och ensamhet

2008-09-28 @ 11:22:01

Nu jobbar han, idag igen. Man är hemma i fyra dagar och han jobbar tre - kan det bli sämre? Jo, han kunde jobbat fyra av fyra dagar. Igår på vår lediga dag låg vi i sängen till klockan 13 (sov mest men jag läste och såg på tv en del med), sen åt vi mat, jag kollade på medan E bytte bromsar och sen åkte vi hem till pappa och spelade kort och mumsade på chips. Super mysigt.

Ikväll ska vi på bio, Hellboy 2. Ska bli super kul. Tackar mamma och pappa J så hemskt mycket för presenten. (Jag vet att somliga misstycker men det är min blogg och jag skriver vad jag vill.) På tal om dem var vi där och åt mat och myste i fredags eftermiddag/kväll. Käkade hemmagjordpizza och fixade skype m.m.

Nu ska jag duscha och gå bort till F&S lokaler och se vad som händer. Ska se om jag kan hjälpa till med någonting och kanske komma hit och hålla pass nästa helg. Är bara i Ks två dagar denna veckan. Känns både tråkigt och skönt. Ska hem på torsdag igen för jag ska klippa mig, och träffa EmPem. Vilket jag egentligen skulle gjort denna helgen men hon skulle ju spela fotboll i division 2 så jag föstår henne, starkt att vara utan killen en vecka till - töntigt att han inte åker dit.

JIPPPPI! Han ringer nu, han är på väg hem. Åt F med F&S, vi ska åka till Siba och mysa :)


See ya

Kommentarer

Postat av: Martina

I dare you! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback