Just me

2008-09-29 @ 10:38:05

KLÄDER
Skor: Vita stövlar från Chilli
Sneakers: Vita/rosa Pumas
Jeans: Mörkblå WE-jeans
T-shirt: Vit från Lindex
Underkläder: Hipsters

ACCESSOARER
Väska: Vita addidas, för skolböckerna
Plånbok: En svart läder börs jag fick av min syster
Solglasögon: Inga
Klocka: Min esprit

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent
Tvål: Från Lush, från syster typ Bohemian eller nått
Parfym: Hot från Ralph Lauren
Medicin: -
Vitamin: Frukt är mums
Huvudvärkstablett: Ipren

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Vanligt vatten duger fint åt mig, och det är gratis!
Vin: Black Tower, vitt
Bröd: Helst inte, men kanske "balansbröd"
Glass: Magnum white and strawberry

HEMMA
Säng:
Ikea typ strandliden + madrass
Lakan: Just nu vitt från Ikea
Espressomaskin: Nej
Kylskåp: Vitt litet från Elektrolux

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback