Ännu en dag...

2009-04-29 @ 23:14:14

av dåligt bloggande. Förlåt mig, imorgon blir det MYCKET BÄTTRE! Jag har faktiskt precis kommit hem och dagen har gått i ett, ungefär såhär:

07.00 Vakna, frukost, 20 min Core, dusch
08.40 Buss till skolan
09.15 - 11.00 På föreläsning om utvecklingsekonomi
11.08 Smiter från föreläsningen för att sätta mig på bussen till jobbet
12.00 Börjar jobba. "Hej och välkommen till McD. Vad får det lov att vara idag?" ;)
21.00 Sluter jobbet. Helt slut! Möter upp Christine för en sväng till stan. Lite skönt tjejsnack och lite planering inför morgonkvällens middagsbjudning hemma hos mig.
23.00 Hemma och vill bara sova.

Så har dagen sett ut. Hoppas din varit lugnare. Dock har jag hittat två nya favorit varianter på burgare: McChicken med grillad salladskyckling istället för friterad och McFish men fullkornsbröd och extra tomat. Mumma!! Det är värt att vara lite krånglig när man bestället ibland, men bara ibland! ;P

Nu är det dags att sova. Jag är super trött. Imorgon blir det städning, inhandling av lite mat och kanske en del plugg. Har i alla fall massa tid att uppdatera er! Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback