Bloggar från trädgården!

2009-04-05 @ 13:47:12

Hej på er,

nu sitter jag i solstolen på baksidan och lyssnar på LightFM tillsammans med Fny. Hon ska snart iväg på rehearsel och jag börjar mentalt förbereda mig för dagens joggingrunda. Tanken var väl att den skulle bli rätt lång men nu hra jag fått en runda utstakad och jag har ingen aning hur lång den är eller hur lång tid det kommer ta, men jag hittar i alla fall hem, så den får det bli! :) Imorgon blir det antagligen gymmet och kanske pilates. Spännande! Sen måste vi handla lite mer mat. Vi har hittat världens godaste soppor, så mer sånt blir det. Och mer grönsaker till vår räkwok.

Jag lovar att bli bättre på att ta bilder till bloggen. Jag tycker själv att det är super tråkigt/jobbigt att läsa inlägg utan bilder, så man kanske ska föregå med gott exempel. ;)

Nu ska vi in och pröva lite aerobic på Wii-Fit, hörs senare!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback