Bussen :)

2009-04-19 @ 19:13:48

Hej på er,

sitter på bussen just nu och börjar känna mig lätt åksjuk. :( Ingen bra idé att sitta och kolla på en dataskärm medan bussen skumpar upp mot Ks igen. Sitter dock och känner mig lite "vårful". Du vet, allt blir så fräscht på sommarn och jag vill också fräscha till mig. Så det blir veckans mission! Åt skogen med shoppingfrimånad! Tanken är att jag ska försöka klippa mig, skaffa linser, gå en sväng till hälsokost och dessutom försöka få en ansiktsrengöring hos proffs. Vad sägs om det? Japp, jag tänker helt enkelt skämma bort mig själv. Samtigt tänkte jag att jag skulle börja träna ordentligt igen, och äta bätte. Idag har det bara blivit kaffe, bullar och våfflor. Känner att min stackars mage inte mår bra av det, den klarar ju ingenting stackarn.

Nä, nu får jag lägga ner datorn innan jag blir allt för illamående. Återkommer kanske när jag är framme ikväll! :)

Kommentarer

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Kul att du hittat hit : ) Rekomenderar Free Sun (www.freesun.se) där börjar jag även jobba snart, förmoooooodligen! : ) Inte som frisör dock, men Malin, frisören där är superduktig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback