Efter en dag i backen - helt slut!

2009-04-11 @ 17:20:07

Åh, solen sken hela dagen och det blev nästan 10 grader, blötsnö med andra ord. Första åken vart i barnbacken. Alla behöver mjukas upp lite. E som aldrig åkt skidor förut var SUPER duktig! Sen blev det ett par varv i stora backen innan det blev korv med bröd. Korv smakar aldrig så bra som grillade, i solen, i backen. Mums!

Mamma och lillasyster äter:


Sen vart det bara att haka på det igen:



Lillasyster och storasyster i liften:


Nu har vi varit på Afterskin med DuoJag. Helt okej faktiskt. Samma killar imorgon, då ska jag vara mer taggad. Idag hade jag mest ont i knäna och var super trött. Måste jobba på att skära mer i kurvorna imorgon, blir skonsammare för knäna då. Jaja, nu myser alla i lägenheten med reprisen av "Så ska det låta" på tv och väntar på mat, dusch och bastu. Mmmm, detta är livet på en pinne! (Jag har aldrig förstått det ordspråket men jag tror ni förstår vad jag menar!) :D

Hörs senare ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback