Jogga!

2009-04-01 @ 12:43:58



Det var lite såhär det kändes, fast med andra sorters träd såklart. Solen sken och vattnet blänkte. Finns det något bättre än att jogga vid vatten? Alla som jag mötte fick ett super leende och kanske till och med lite av Basshunters låttexter. Basshunter är ju inte direkt något jag lyssnar på i vanliga fall men en sådan bas behöver man om man ska orka kuta runt i skogen. 35 minuter blev det, inte så långt men med 3 intervaller som riktigt sög musten ur mig. Efter andra fick jag dessutom känningar i en ljumske och en vad. Kanske inte ska dra på så hårt när det bara är andra rundan för säsongen? ;P


Japp, joggin-outfiten åkte på. Inte för varm, inte för kall.


Under hade jag underställ såklart. Visst ser jag smal ut i "kroppsstrumpa"? Får man ha på sig underställ jämt? ;)


Nu blire till att läsa klart kapitlet jag började på igår. Insåg just att jag inte kommer ha kunnat läsa klart alla kapitel innan jag åker till Fanny. Kommer ha typ 3 kvar så det får jag väl tyvärr ta mig tid att läsa ut där borta.. :/ Jaja. Sen får vi se vad klockan blir, om E är på g hemåt, om det blir fika hos syster eller bilen till SIBA? Mycket som händer dagen innen man åker iväg. :P Men vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback