Jovisst, lite motion!

2009-04-05 @ 18:19:02

Hej på er,

Wii-Fit är ju jätte kul. Tillbringade en hel timma med att bara hålla på med massa övningar. Konstaterade dock något som jag redan visste, min balans är åt skogen. Min Wii-Fitness ålder är 32, ingen höjdare direkt. Så lite mer sådant blir det nog. Fanns rätt roliga rockringsövningar och vissa styrkeövningar var skit kul! Mycket värt att införskaffa/testa om ni har möjlighet.

Sen åkte jogging-outfiten på. Det var en underbar dag för att jogga. Cirka 17-18 grader, dvs inte för vamt, inte för kallt. Solen bröt igenom ibland, men molnen skyddade större delen av tiden från stekning och dessutom blåste det bara em bris då och då. Den lilla runda var dock bara strax under 3,5 km märkte jag, vilket ändå tog mig 23 minuter. Alltså en snitt-tid på runt 7 min/km. Helt FRUKTANSVÄRT! Dock avslutas rundan med en frukansvärt lång och brant backe (typ 1/4 av hela rundan) vilket gjorde att snittet drogs ner men ändå. Måste ju klara den rundan på en bra bit under 20 minuter innan jag åker hem! (Hmm, vilket i u för sig är om 5 dagar...) Målet är i alla fall samma runda på under 20 minuter. Har minst 2 försök till på mig! :) Här kommer lite bilder:

Mig i dagens jogging-outfit:


Det engelska landskapet som flög förbi under min lilla runda:


Nu ska jag sätta mig och plugga lite för att se om E snart dyker upp på Skype. Hoppas, hoppas! Hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Martina

du har missat 2 toppen dagar här hemma med solsken o nästan 20 grader i solen!!!!



saknar dig gumman, glöm inte oss.



Puss o kram o ta hand om dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback