Måndag igen..

2009-04-06 @ 16:44:50

Hej på er,

idag är det inte alls lika fint väder här i Henley. Dock var det jätte fint imorse, vid 8.30-tiden då jag och Fanny var ute på en morgonpromenad. Förbannade mig själv för att jag inte fick med mig kameran men jag fick i alla fall fixat frimärken och lagt på vykorten på brevlådan. :) Typ en timma var vi ute och strosade och vi avslutade med att inhandla lite mer mat. Lite mer grönsaker och annat till vår taco-kväll, sen blev det lite mer bröd, glass m.m. Efter inköpet gick vi hem och käka frukost och lade oss framför tv:n en stund. Lite mer Veronica Mars vart de, typiskt att man ska fastna framför en serie som Fanny har typ alla avsnitt som finns av, jag kommer kunna titta dygnet runt tills vi åker hem. På tal om Fanny så har hon blivit super förkyld, hoppas inte jag blir lika dålig. Dock har jag redan börjat snora lite.. typiskt.

Har nyss kommit in från baksidan där det blev lite plugg och glass. :) Super mumsigt. Nu sitter jag inne i soffan igen. Helt slut. Lite mer tv och sen blir det en joggingrunda igen ikväll, och förhoppningsvis ett samtal till med E. Saknar.

Jaja, vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback