Näää!

2009-04-19 @ 22:10:18

Nu får det vara nog. Nu har jag mått illa hela vägen hem. Magen är uppblåst, spänd och gör ont. Jag har rätt länge vetat om att det är något jag inte tål och har trott att det är laktos men när jag började äta laktosfritt slutade inte symtomen helt (dock blev det bättre) så jag gick tillbaka till vanligt igen och nu är magen helt kaos. Imorgon skall jag gå till hälsokost och se om jag kan hitta något detoxmedel för att rena ut allt och sen börja om från början. Utesluta allergiframkallade livsmedel för att sedan börja äta dem en åt gången och se vilka reaktioner de ger. De troligaste kandidaterna är mjölk eller mjöl men vi får se som sagt. Imorgon börjar en spännande resa för att fixa min mage! Jag ska också börja äta mindre, oftare, långsammare och tugga bättre så får vi se vart det bär.

Jag har även satt upp ett nytt träningsschema men mer om det imorgon. Nu lockar sängen, go natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback