Pust!

2009-04-14 @ 15:17:36

Hej på er,

sitter just nu i soffan, helt slut. E ligger bredvid och halvsover medan lillebror spelar Xbox. Vi har precis kommit hem från 11 tuffa kilometer skidåkning. Fast man kanske inte ska klaga eftersom min 7 (snart 8) åriga lillasyster fortfarande är ute. Hon ville ta en extra liten runda á ytterligare 3 km, konstiga unge. Nä, hon är allt bra duktig hon. Själv hade jag känningar från gårdagens skavsår hela vägen. Ingen höjdare. Skavsårsplåstrena hjälpte väl lite antar jag, men det tog inte alls bort all smärta (så det så, mamma!). Så nu ligger vi här och vilar oss. Blir väl dusch och bastu om en stund antar jag. Känner mer för att krypa ner i sängen och sova. E kröp över på min sida av sängen tidigt i imorse och efter det kändes det som att jag inte fick en blund, trots att det var mysigt. Jag rör mig så otroligt mycket i sömnen och att då ha någon som ligger tätt intill gör att man vaknar varje gång man rör sig istället för att göra det "i sömnen". Så jag känner mig helt slut, både i kropp och knopp.

Imorgon bär det alltså av hem mot Ks. Ska bli skönt att få lite ensam tid. Det var ju ett tag sen sist nu. Man blir "bortskämd" när man bor ensam alltså. Det är klart att jag kommer att sakna E men det ska faktiskt bli riktigt skönt att bara göra det jag vill, när jag vill osv. Usch, jag låter både självisk och taskig. Haja, hoppas ni förstår vad jag menar iaf..

Nu somnar jag snart i soffan här.. men om jag är vaken ikväll skall jag uppdatera er om vad eftermiddagen hade att bjuda på.. Ha de så bra tills nästa gång!



(Bild lånad från Karins Sportbod)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback