Regn fast pepp!

2009-04-13 @ 10:02:41

Humör: Topp!
Gjort: Vaknat, ätit frukost och gjort mig iordning.
Planer: Ta en sväng med bilen och utforska lite här runtomkring. I eftermiddag blir det kanske en promenad eller en sväng på skidorna. Beror lite på när det väntade regnet kommer.
Ser på: Skärmen.
Lyssnar på: Barnprogrammen som mina småsyskon tittar på i vardagsrummet.
Läser: Det jag skriver.
Dricker: Inget.
Äter: Inget.
Bästa: Att vara ledig, det är så skönt!! Och att idag är jag pepp igen, på sommarformen. Inget mer godis för mig. På ett tag i alla fall. De senaste två veckorna har jag ätit godis nog för ett halvår framöver. Jag har verkligen ätit godis 12 dagar i rad nu, och inte så lite heller.. Magen sväller över byxkanten. Dags att ta en paus helt enkelt!
Sämsta: Att det är dålig väder idag..
Väder: Grått, disigt. Antagligen kommer det in regn under eftermiddagen.
Dagens favoritsak: Hmm, datorn tror jag. Nu har jag nog tid att fixas allt som skall göras med den.
Vill ha: Hmm. Mer muskler?
Dagens outfit: Diesel Jeans, vit tischa och dragkedje tröja från Soc.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback