Sent igen, tyvärr..

2009-04-08 @ 23:18:34

Hej på er,

Det är verkligen inte meningen att ni ska få alla roliga inlägg mitt i natten men inte nog med att det är då vi är hemma och jag hittat tillräckligt med energi från efterrätten för att ta tag i mig själv och sträcka mig efter datorn, klockan är också en timma efter här så klockan är egentligen bara 22! :P

Här kommer i alla fall lite bilder från våran dag i Oxford:

Jag och Fny på bussen, på väg till Oxford.


Fin arkitektur i Oxford:


Vi letade efter lunch men hamnade tillslut här när vi blev för hungriga: (Insåg att jag saknar mitt jobb och mina älskade arbetskamrater!)




Men de hade f*n ingen cheddar så jag fick nöja mig med en skum curry-sås.. :(


Fny smaskar:




Såå, det är klart att ni undrar vad som blev shoppat. Njaa, inte så mycket. Jag skämde bort mina småsyskon lite bara, och min systerdotter fick en liten sak också, men nu ska vi inte avslöja för mycket innan hemresan. Dock var det såå svårt att försöka hitta något till älsklingen?! Vad köper man till en 20-årig snygging som bara tycker om bilar, datorer och allt annat som kostar långt över min budget? Baby, jag vet att du är här inne och lämnar små söta meddelanden, ge mig en hint. Är det någon annan som har förslag får ni mer än gärna skriva en liten kommentar. :)

Nä, nu får jag återgå till ANDRA säsongen av Veronica Mars. Sleep tight! :)

Kommentarer

Postat av: therese

Vi saknar dig mig ju...



MVH Therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback