Sent...

2009-04-08 @ 00:17:04

Hej på er,

Nu har jag inte mycket batteri kvar men en liten, snabb uppdatering får det bli! Det är lite krångligt när man bara har en adapter.. Tänkte inte alls på det när jag åkte hit, att engelska eluttag är så konstiga, men, men.. Lesson learned.
Vi har nyss kommit hem från Fannys rehearsel. De gick igenom den från början till slut och det var rätt intressant att se hela för första gången. Annars har det inte hänt mycket alls idag. Jag och Fanny gick på Pilates på hennes gym efter lunch. Pilates är ju inte riktigt min grej men hon verkade gilla det så det var helt klart värt det. Pilates är mest jobbigt, ganska segt och riktigt skakigt för min del. Sen är jag ju inte direkt duktig på det. Bara att andas på rätt sätt är ju super svårt. Haja, ingen mer pilates för mig men förhoppningsvis för Fanny.

Imorgon blir det en shoppingtrip till Oxford. Kameran åker såklart med! Där ska jag se om jag kan hitta något till mina nära och kära. Har ju inte jätte mycket pengar kvar heller men det kan vara värt att plocka ut lite extra för att min underbara snart 8-åriga lillasyster ska få en engelsk födelsedagspresent och att min pojke skall få något fint när han hämtar upp mig på flygplatsen. (Gud, vad jag saknar honom!!)

Så, nu är det snart dags att krypa ner i sängen. Två dagar kvar i Henley. Känns både skönt och tråkigt. But lets make the best of it! :)

Oxford:



Kommentarer

Postat av: Din

Saknar dig med min fagra mö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback