Tisdag, 2:a dagen utan godis - hur ska detta gå?!

2009-04-14 @ 10:07:28

Humör: Morgonmulen...
Gjort: Vaknat, ätit frukost.
Planer: Längdåkning med familjen. Imorgonbitti blir det hemfärd till Ks.
Ser på: Skärmen.
Lyssnar på: Tv:n.
Läser: Det jag skriver.
Dricker: Inget.
Äter: Inget.
Bästa: Att få komma hem igen imorgon. Jag längtar faktiskt!
Sämsta: Att det är dålig väder idag med.
Väder: Grått, disigt.
Dagens favoritsak: Skoskavsplåster!!
Vill ha: Plattare mage :P
Dagens outfit: Underställ, lager 2 tröja och överdragsbyxor.

Dags att göra sig iordning för dagens tur. Ikväll blir det bastu etc. som vanligt. Imorgonbitti drar jag tillbaka till Ks för föreläsning. Den börjar 13.15 så jag åker nog härifrån vid 9-tiden, efter frukost. På eftermiddagen blir det ett grymt konditionspass och sola, ska bli såå underbart. Men en dag i taget, så bilderna från dagen kommer ikväll. Ha en underbar tisdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback