Ville inte alls sova..

2009-04-20 @ 06:43:32

Hej på er,

Kroppen ville inte alls sova inatt. Jag har drömt, vaknat och skruvat på mig hela natten så när jag tillslut vaknade 05.55 orkade jag inte ens försöka sova igen. Jag tror att kroppen kände på sig att det var en nystart på gång idag. Först blir det lite havregrynsgröt och dusch. Sen bär det av till skolan för sista tretimmarsföreläsningen innan tentan. 11 är det dags att dra sig hemåt och matinhandling och en sväng till gymmet står på schemat innan det är dags att dra förbi stan för att inhandla det som behövs. Bland annat ska jag boka tid för synundersökning för linser, boka klipptid, köpa detox och boka tid för ansiktsbehandling. Sen, är det dags att ta tag i skolboken in sväng innan tentan. Hela tis, ons, tors blir det plugg, plugg, plugg. Av någon anledning har jag trott att tentan är på torsdag men den är ju på fredag såg jag nu, så någon utgång på torsdagkvällen blir det ju inte men jag får fira med att E kommer upp och myser med mig i helgen! Sen får jag hoppas att det kanske blir lite jobb snart också men det hade varit skönt om de hade väntat med att ringa tills nästa vecka, om man får välja. :)

Såhär ser nya träningsschemat ut i alla fall:

Måndag - Gym, Rygg + armar
Tisdag - Löpning/spinning
Onsdag - Box/Combat
Torsdag - Löpning/spinning
Fredag - VILA
Lördag - Gym, mage + axlar
Söndag - Gym, Ben + rumpa

Visst ser det ut som mycket men eftersom det blir kortare pass men få muskelgrupper på gymmet så får ju de andra muskelgrupperna vila. Vilan är ju jätte viktig för att kunna bygga upp muskler. Vissa byten kommer ju absolut att ske, jag har ofta svårt att följa ett schema eftersom jag är rätt ombytlig vad det gäller träning men jag gillar kombinationen av cardio/styrka på det här schemat och det låter som sagt, även musklerna vila. Så nu får vi se hur det går :)
I eftermiddag blir det så gym :)

Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och gör mig iordning för dagen. Ha en underbar måndag. Vi hörs igen vid lunch! :)

Drömkroppen: :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback