YES!

2009-04-06 @ 22:46:31

Jag klarade det! Eller nästan iallafall.. Jag sprang den lilla rundan på 20 minuter och några sekunder, hur många vet jag inte men shit vad bra jag är! Dock var det ingen bra spring-dag. Första kilometern gick bra, bara nedförsbacke. Strax under 6 minuter tog det, för att vara jag gick det snabbt! Så fort det planade ut kände jag dock att varje steg var riktigt tungt. Jag försökte peppa mig själv lite genom att tänka på allt onyttigt jag ätit under dagen men det gjorde mest att jag kände mig tung och slö. Halvvägs kom jag i alla fall på bättre tankar, E. Jag tänkte på hur han är hemma och svettas gymmet, hur han ler mot mig. Hur mycket jag älskar honom! Han är gnistan som får min själ att ta eld, och när den brinner starkt hittar jag extra styrka att ta i, de dagar jag egentligen inte orkar. Så jag pressade på men insåg att när jag kom till den fruktade backen var det bara 4 minuter kvar, och 4 minuter tog det, och tyvärr några extra sekunder. Men jag är super nöjd med mig själv. Det är klart att jag ska försöka förbättra det tills nästa gång men man måste också hinna vara stolt över de framsteg man gör.

Kommentarer

Postat av: Din

Sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback