Beach 2010 - start size

2009-08-13 @ 22:48:12

Hej på er,

efter en helt sanslöst onyttig dag tänkte jag, precis som min syster, daga upp den trista verkligenheten i centimeter. Vad jag har att jobba med inför beach 2010.

13/8 2009 ser måtten ut enligt följande: (helt påklädd)

Överarm: 27 cm
Byst: 92 cm
Mage (naveln): 86 cm
Muffinskant (höfter): 92 cm
Stuss: 99 cm
Lår: 53 cm

Förhoppningen är att höften och stussen minskar något, samt att överarmen ökar. Annars är jag nog rätt nöjd :P Bysten hade ju gärna fått öka men det kommer ju inte hända. Jag är född småbystad, så är det bara. :) And I like 'em! :D

Vikt har jag för tillfället ingen att ge er men den skall såklart redovisas snarast möjligt. :P Rätt ska vara rätt liksom. Även om jag hoppas att den varken kommer öka eller minska. Brukar ligga någonstans strax över 65 och det är en helt okej vikt enligt mig, när man är knappt 180 lång. :) BMI:t ligger någonstans kring 21. Perfa :) Nä, starkare kropp, det är målet!

Passa på du också, att starta ett nyttigare liv! Beach 2010 skall inte startas i april nästa år, det ger ju inga bra resultat. Häng på nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback