Blandad kompott

2009-08-13 @ 09:56:30

Hej på er,

här kommer en statusuppdatering. Kroppen känns mycket piggare idag så om de fortfarande känns bra när jag sett klart på sista 30 minuterna av Fast & Furious så blir det nog en lugn vända på gymmet. Lite kondition och mage som ska tränas. Sen måste det packas, packas, packas idag! Ifall det blir kanothajk över helgen, beror som sagt på vädret.

Dessutom har jag kollat upp nästa veckas arbetstider och eftersom jag bara hade en, på tisdagen, så ger jag nog bort den till någon annan och stannar hemma en vecka till. Man får passa på medan man kan, vet inte när jag har möjlighet att komma hem en längre tid nästa gång?

Och bion igår, VILKEN FILM?! Den var bara hur bra som helst! Lite kärlek, lite humor, massa action!! G.I. Joe får 5 av 5 möjliga av mig!! Rekommenderas starkt!! Längtar redan till 2:an! :)

Nä, nu ska jag blanda en p-drink och krypa ner i sängen för att se klart F&F. Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback