Duktiga jag!

2009-08-25 @ 17:52:32

Hej på er,

nu har jag kommit in i ett såndant flow, där jag bara göra allt som jag skrivit upp på min lilla "att göra-lista".

- Nyss beställt hem månadslinser (får bli sådant nu när jag ska jobba mer).
- haft möte med chefen och sms:at iväg stl på de nya kläderna som skall beställas.
- Fixat fram telefonnummer till vårdcentral och tandläkare, får bli telefonkonferens imorgon förmiddag.
- Betalat alla räkningarna.
- Diskat.
- Snart på väg ner till tvättstugan för att boka tvätt-tid också.
- Gått igenom garderoben.

Det enda som inte hunnits med idag var handlingen som jag tänkte cykla bort till Willys och göra. Eller rättare sagt, det började dugga på vägen hem från mötet och då vart jag inte så sugen på att ge mig iväg. Så jag satte mig hemma och fixade en massa annat istället. :) Jag är dessutom inte riktigt säker på vart affären ligger så risken är att det kan bli en ganska lång cykeltur, den får helt enkelt bli imorgon istället. Nu ska jag som sagt ner till tvättstugan och boka tid. :) Ikväll väntar NAVY CIS och Ghost Whisperer, samt mat á la Lady & Lufsen style. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback