Ett sista tragiskt inlägg

2009-08-14 @ 13:39:36

Hej på er,

sitter hemma med lite torsk, potäter och äggsås á la pappas fru. *mumma* Det är tur att det finns folk som tänker på mig i tider av fattigdom. Nä, jag borde faktiskt ha en del pengar nu, men efter att jag betalat hyra, försäkring och lite annat småtrams, plus lagt över lite på sparkontot så blev det inte så mycket kvar. Och det lilla som blev kvar har i vanlig ordning försvunnit i rasande takt. Så idag hjälpte jag pappa att handla lite, sen spelande vi yatzy ett par omgångar (jag förlora hela tiden!!) och sen fick jag lite mat.

Nu är jag hemma igen för att se så att allting är med inför helgens kajaktripp. Japp, när det ska regna som mest och precis lagom tills Danielle blivit bloggberoende så ska familjerna Zell och Thoresson ut i vildmarken. (Jag som hatar kryp?!!) Så i helgen blir det inget bloggande, *snyft* men har ni tur så regnar det så mycket att vi redan kommer hem imorgon igen och såklart så ska jag berätta om allt otrevligt med vildmarksliv. Nä, storstadsdjungeln ligger närmare mitt hjärta. Naturen är sällan så fridfull som den verkar. Tittar ni närmare på bilden så ser ni att det egentligen är myggor som de håller på att försöka slå ihjäl med paddeln! (The bugs looove me!!)



Annars har jag inte så mycket roligt att berätta. Jag jämförde måtten från häromdagen med mått tagna i början av juni och precis som jag misstänkte har sommaren gjort att jag både tappat muskler och blivit rundare. Kass! Så nu får det bli ändring på det, snabbare än snabbt! Nä, dags att ta sig en titt i lägenheten och kanske diska lite.

Jag önskar er alla en underbar helg!

Kommentarer

Postat av: Anonym

tjena

om du har lust att tjäna lite extra pengar så är jag jättepå att få köpa din studielitteratur. :-)

Postat av: Anonym

det är jag magnus som är intresserad :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback