Gårdagens sum-up

2009-08-18 @ 09:34:40

Hej på er,

ungefär såhär såg gårdagen ut.

- Vakna cirka 9, slappa. Äta havregrynsgröt.
- Strax efter 10 gick jag ut på promenad och var ute i knappt 1 timma.
- Kom hem, åt mellanmål (2 knäckebröd med ost, té och äpple)
- Tog det lugnt en stund och gick 12.30 till gymmet för att köra benstyrka. (45 minuter)
- Hem igen, duscha och traska hem till syster.
- Hemma igen vid halvsju då jag fick vänta in Erik som var på gymmet (passade på att äta en näve chilinötter) och sen lagade vi hemmagjorda hamburgare. Sen vart det lite tv, lite läsa bok, ligga och snacka och sen sova.


Det var alltså gårdagen och om det inte händer något alldeles för spännande så kommer dagen se ungefär likadan ut. Fast jag kanske gå hem till pappa istället för syster och jag kör armstyrka istället för ben. :) Det är väl ingen jätte produktiv dag men nu när jag har fått mitt september schema så inser jag att jag måste ha lite sådana här dagar nu, för det blir väldigt mycket slit sen. Schemat är också oerhört bra ur Beach 2010-synpunkt. :) Nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund innan jag går ut på promenad. Jag inväntar också spänt under dagen, min systers nästa utmaning i Beach 2010 :)
Nästa uppdatering kommer efter gymmet. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback