God morgon lördag!

2009-08-01 @ 09:39:31

Hej på er,

är det inte en underbar lördag? :) Va precis inne på systers blogg och läste det här. För oss blir det beach 2010! Många kan tycka att det är långt kvar men jag tycker det är bra. Man behöver tid på sig om man ska nå ett bra resultat. Det är ingen idé att hetsbanta när det är två månader kvar till bikinin. Så nu ska vi tagga varandra för att nå topphälsa/drömformen till nästan sommar.  Vi kanske inte har riktigt samma mål, eftersom vi inte har samma förutsättningar men vi strävar både efter något bättre för våran kropp och tillsammans ska vi klara av det. Utmaningar varje vecka, mätningar och annat skall visa hur resultaten kommer. (Jag hoppas såklart att flera av mina mått blir större såsom runt armar, bröstmuskler medan syster främst hoppas på mindre siffror tror jag.)

Min syster är en stor förebild för mig. Hon har nyss fått sin andra bebis på kort tid och att ta tag i något sånt här visar riktigt kämpaglöd. Med två små barn, stor lägenhet och annat, ser hennes förutsättningar annorlunda än mina och vi ska därför jobba utifrån våra egna utgångspunkter om mål, men ändå tillsammans. Träning, motion och kost är mina största intressen och att få dela dem med min syster ska bli så himla roligt! Min syster hade för inte så många år sedan en kropp som jag bara kunnat drömma om och jag har inte alls svårt att tro att hon kommer kunna komma tillbaka till något liknande, dock med en touch av mer kvinnliga former än då.
 
Så syster, jag är så himla taggad! Nu kör vi! Bring it on! 


Det här är undefär mitt mål, inte mer muskler, men såhär tycker jag är riktigt fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback