God morgon

2009-08-19 @ 09:35:04

Det är onsdag idag eller hur? Jag sitter invirad i täcket framför datorn och känner mig ganska förvirrad. Det blir väl så när man är ledig en längre tid. Fast för mig har det varit så ganska länge. När jag pluggade var jag i skolan typ 2-3 dagar i veckan så det var ju ingein arbetsvecka direkt och på något sätt så pluggade jag mer under helgerna än veckodagarna. Sen när jag jobbade extra gick man ju på alla möjliga skift och jobbade, helger, nätter, mornar. Då hade defenitivt ingen koll. :P Möjligtvis om man visste att man var ledig på onsdag och hade två arbetsdagar kvar? :D

Nä, träningsmässigt känner jag mig rätt sliten idag faktiskt, lite seg sådär. Så jag tror det får bli en vilodag. Imorgon blir det rygg och långpromenad igen. :) Idag ska jag diska lite till, dricka grönt mangoté frpn indiska och kanske träffa min syster med familj? Känns som jag är där typ hela tiden men jag tycker verkligen om att umgås med dem och får passa på, för idag är det också dags att köpa söndagens tågbiljett hem. Känns både skönt och tråkigt såklart. Lite ambivalent sådär. 

Nä, egentligen har jag inget vettigt att skriva så nu ska jag vara tyst. Jag återkommer i eftermiddag med lite mer intressanta saker. :) 

Kommentarer

Postat av: Magnus

hejsan, jo det där med att jag skulle kunna få köpa studentlitteratur av dig? om du har någon kvar så skulle jag vara superintresserad.



Vore schysst om du hörde av dig om du hade någon av dessa böcker och vill bli av med dem. Gärna innan fredag :-)

Böcker



Larsson R. Politiska idéologier i vår tid. Senaste upplagan. Lund: Studentlitteratur. Antal sidor: 220.



Möller T. Svensk politisk historia. Lund: Studentlitteratur, 2007. Antal sidor: 50.



Roberts P, Sutch P. Politiskt tänkande. Lund: Studentlitteratur, 2007. Antal sidor: 360.



Österud Ö. Statsvetenskap - Introduktion i politisk analys. Stockholm: Universitetsforlaget, 1997. Antal sidor: 55.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback