Lite lagom

2009-08-26 @ 09:49:14

Hej på er,

jag har haft en lite lagom produktiv morgon. Skulle egentligen upp tidigt och cykla iväg för att handla men det regnade så dant, så jag stannade kvar i sängen. :) Sen har jag ringt ett par telefonsamtal, som i u för sig i stort sett bara gav nya nummer men ändå, jag är ett steg närmare. :) Sen har jag hämtat hem lite blanketter från nätet och bifogat dem till diverse. Alltså haft en lagom produktiv morgon. Åt Kellogs All Bran med en halv dl mjölk till frukost *usch*. Det var det som fanns hemma i mat-väg. Har ju ICA runt hörnet men jag försöker ju faktiskt komma iväg till Willys, när det nu blir.

Om 20 minuter börjar tvätt-tiden. Då ska Danielle (fortsätta) vara sådär duktig och springa fram och tillbaka till tvättstugan. Efter tvättande väntar ett pass på gymmet och sen, mina damer och herre, klockan 18.45 är det biopremiär som gäller. Beck - I stormens öga.



Så även idag blir det en sådandär fullproppad dag, men mycket roligt händer ju, så inte mig emot. Nu är det dags att göra sig iordning för att gå till tvättstugan (hoppa ur pyjamasen och i myskläderna). :)

See you later, aligater! In a while, crocodile!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback