Onsdag och solen skiner

2009-08-05 @ 16:03:49

Hej på er,

under de 18 timmar som gått sedan förra inlägget har jag jobbat  8 och sovit 8. De övriga två har spenderats på att gå upp, ta sig till jobbet och ta sig hem från jobbet osv. Summa sumarum: inte så mycket spännande att berätta?! Jag har bokat tågbiljett hem imorgon. Tåget går vid 16-tiden. Innan dess är det bara träning och städning, plus packning som är planerat. Lugnt och skönt i solen med andra ord! :)

Ikväll laddar jag för storfilmen "why I wore lipstick to my mastectomy". Jag vet att jag har sett filmen förut, för länge sedan, och tyckte den var jätte bra! Amerikanske drama. Så om ni är sugna på lite livsbejakande och öppna för lite tårar ikväll, sätt på 9:an kl 21. :)

Nu ska jag krypa ner i sängen en sväng och vila en stund innan träningen. Pump kl 17.30 - jag är redo!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback