Sommar ner, höst upp!

2009-08-25 @ 13:40:37

Hej på er,

jag passade på förut att gå igenom min garderob och plocka upp höst/vinter kläderna från lådan i källaren. Super smidigt att lägga ner kläder så, känns som att man får en helt ny garderob varje halvår. :D

Såhär såg garderben ut från början: (tagen med mobilkameran så nej, det är ingen höjdar kvalité...)





Kanske svårt att se skillnaden eftersom flera favoriter hänger kvar men kolla nedan:



En hel låda full med sommarkläder!! En del kommer ju från lådorna under skåpet också, så allt hängde inte på första bilden, men mycket. :)

Sen har jag hunnit till gymmet och kört 45 minuter spinning. Jag har också betalat räkningarna och käkat hälsotallrik till lunch. (Tonfisk med citron/dill cremé fraiche, ruccola sallad, cocktailtomater och advokado.) Efterrätt blev kokt ägg med kaviar. Mumms! Nu är det dags att göra sig iordning. 16.00 ska jag ha möte med chefen på nya jobbet. Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Martina

du är så duktig syster! smart tänkt att packa ner o upp så det blir som en ny garderob! love U, miss U



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback