Söndagkväll

2009-08-02 @ 21:56:38

Hej på er,

sitter i soffan och fastnade framför något på 5:an. Vad vet jag inte riktigt än? :P Genomgick just den vanliga efter-jobbet rutinen. Kom hem, bytte om, ner i soffan och spendera minst 15 minuter med att gå igenom Bloglovin', och sen hit. Berätta om ännu en ointressant dag. Idag har det faktiskt inte hänt så mycket. Jag började jobba 12, fick tidigt rast, käkade matlåda, jobbade lite till, fick en 15 minuters rast till, åt/pillade i en matlåda till. Efterrätt blev färsk ananas. Sen blev klockan 20 och jag skulle egentligen hem men det var för lite kökspersonal och killarna behövde rast så jag fick stanna en timma till, vilket bara kändes bra. Om man ändå är på jobbet vill man ju ha 8 timmars dagar. Allt annat känns rätt onödigt.

Fick ett samtal från chefen på city igår också, kan nog bli helt okej att börja jobba där ändå. Ska få en del utbildningar och så, handledare m.m. Kändes väldigt bra att de tror på mig :) Ska man stanna på McD vill man ju liksom fortsätta att utvecklas. Om jag ska jobba ett år till liksom hade det varit kul att komma upp lite.. men vi får se vad som händer. :)

Nu ska jag upp det sista godiset, ta en tallrik fil och sen krypa ner med fjärren i sängen. Imorgon är jag ledig och jag ska bara slappa och träna såklart. :) hörs imorgon!

Kommentarer

Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Va härligt om du kan jobba upp dig! Hur länge har du jobbat på Mc Donalds? Ska du inte utbilda dig istället? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback