Tisdagen slut

2009-08-04 @ 21:16:07

Hej på er,

sitter i sängen. Har kommit hem från och jobbet och hunnit med en sväng till ICA runt hörnet. Behövde risgrynsgröt till jobbet imorgon, det är nämligten öppning på gång imorgon igen.

Lyssnar på "Sista morgonen" med Niklas Strömstedt. Det finns bara en person som vet vad den betyder. En djup kontakt som sårat mig djupt. Någon som vände allt det fina som fanns mot mig. 3 månader som fortfarande får mig att skaka av sorg, ånger och aggression. Kanske var det detta du ville? Dina vägar är outgrundliga...

Tack Erik för att du alltid ställer upp, för att du alltid finns där. För att du aldrig kommer göra mig besviken. Tack för att du håller mitt hjärta med varsamma händer. Du är en sagorins!

"I would rather bleed with cuts of love, than live without any scars" /P!nk, Love song



Livet går sin gilla gång. Tisdagen är snart slut, i alla fall för mig. Imorgon väntar jobb 06.30-15.00 och sen Bodypump på gymmet klockan 17.30. Nu ska jag återgå till att fundera över livets alla gåtor, en filosofisk kväll som denna. Om ni har några svar, kommentera gärna. :) Annars, sov gott :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback