Tisdagen...

2009-08-04 @ 10:13:02

... började på gymmet. Ryggen fick sig en omgång. Försökte främst få till övre rygg eftersom jag tycker den delen är så svår att träna. (Om du har förslag på övning får du gärna kommentera inlägget!) Det blev också lite triceps och bålstyrka, med avslutande 2000m rodd. Fy fan, jag hatar verkligen roddmaskinen men den är perfekt för mina ryggmuskler.

På tal om muskler ska jag se om jag inte kan få tag på min naprapat när jag är hemma. Skulle behöva en omgång från honom. :S Axlarna är inte vad det borde vara för tillfället, dock bättre än de var för ett år sedan. Mer jobb och mindre skolarbete framför datorn lyder den ekvationen. :P

Nu är det snart dags för jobb igen. :) 11-20 idag. 2 dagar kvar tills jag får åka hem till familjen och Erik. *längtar!*

Nä, nu måste jag fixa lite sallad att ha med mig till jobbet. Hörs ikväll. Ha en super bra tisdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback