Tråkig?

2009-08-27 @ 09:20:20

Hej på er,

jag kan inte hjälpa att fundera på om jag egentligen är ganska tråkig. Igår hade jag ett par vänner över efter bion, och de bönade och bad på sina bara knän för att jag skulle följa med ut. Jag övervägde det faktiskt, bytte kläder ett par gånger men sen blev det inget i alla fall. Jag kände inte för det. Jag hade ingen lust att dricka (förutom de två cider jag fick i mig medan de var här), jag kände mig trött och även om jag älskar att dansa så kände jag fortfarande av foten.

Slutsaten blev egentligen att jag lever ett liv jag är ganska nöjd med, men jag har nog få kompisar som är som jag. Jag går upp hyfsat tidigt fast jag är ledig, jag tränar ganska mycket och sen går jag och lägger mg ganska tidigt. Jag älskar att sova. Jag har aldrig problem med att somna och kan lätt sova 9-10 timmar om jag inte bli väckt. Det bara är så skönt! Jag kan verkligen känna hur kroppen laddar batterierna och bygger upp musklerna igen. Jag tycker om att ha folk över på middag, eller gå hem till folk på middag. Att ha filmkväll m.m.

Det är klart jag går också ut då och då, men jag tycker mest om att göra det vid speciella tillfällen. Fira någon, eller att det är någon högtid. Sen klarar min kropp inte sprit något bra. Jag blir ofta illamående och allt som följer med det.

Jag känner mig faktiskt lite lill-gammal. Men själv är jag väldigt nöjd med hur mitt liv ser ut. Måste det se ut som en typiskt festande tonårings liv? Kommer jag ångra mig senare i livet? Det var mycket tankar som trängdes i mitt lilla huvud sekunderna innan jag somnade, men sedan blev det "svart" och jag sov som ett barn hela natten. :)

Kommentarer

Postat av: Anja

:D Jag är likadan - behöver mina 9 h sömn och 5 mål mat om dagen typ! ;) Är inte heller ute ofta...

Postat av: Anna

Du är som jag, och jag är som du ;)



Och vi är nöjda och lyckliga med det!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback