Åhhh datorer!

2009-02-17 @ 17:42:47

Dom är hopplösa. Har precis kommit hem från en visit hos killarna på höjden. Libbe försökte hjälpa mig installera Photoshop men det gick inte så bra. För att PS skulle fungera var man tvungen och fixa massa andra uppdateringar av drivrutiner och gejer.. usch, och eftersom jag ska på PT-träff så hann vi inte klart.. Blir mer uppdateringar av datorn imorgon efter skolan helt enkelt. Snart kommer jag kunna lägga ur fina bilder till er. Är mest sugen på att kunna lägga till lite ramar och göra kollage och sånt. Hoppas allt fixar sig imorgon. Jag blir så rastlös när det gäller datorer, de ska bara fungera!!

Nu sitter jag och funderar på om jag bara ska gå och prata med PT-Anders eller om jag ska träna samtidigt. Jag har känningar i rumpa, vader och triceps från igår och vet därför inte hur sugen jag egentligen är på att köra spinning. Jag kanske ska hoppa på BodyJam:en idag då? Det var ju jäätte länge sen!! Kanske kan bli kul. Jag menar, dansa en timma förbränner ju lite men ger ju knappast träningsvärk tills boxen imorgon. Man kan ju inte köra hårdträning varje dag. Tyvärr blir det ingen Combat den här veckan heller. Kommer verkligen ALDRIG dit. Imorgon blir det box, på torsdag blir det antagligen Boot Camp (om jag inte har för mycket träningsvärk, för då blir det spinning) och på fredag blir det kanske Cykel/core på morgonen. Beror som sagt också på eventuell träningsvärk. På fredag blir det ju skola, middag med alla killar igen och sen utgång på Nöjes med biljetter till BYB, trevligt!! :) På lördag blir det lite jobb och kanske inflyttningsfest. Tyvärr känns det som att jag har prioriterat bort min mormor och det har jag super dåligt samvete över. Jag kanska ska åka hem imorgon och komma tillbaks på tordagkväll, eller fredagmorgon? Egentligen hade jag kunnat åka hit upp med E igen, efter han slutat jobbet på fredag men det känns verkligen som att jag behöver den föreläsningen. Suck.

Jag har fortfarande inte riktigt bestämt vad jag ska fråga PT-Anders om, vilket börjar kännas lite dumt eftersom jag ska vara där om typ en halvtimma. Jag kan ju rätt så mycket om träning ändå (jag vill tro det iallafall) efter F&S-utbildningen och provet man får efteråt i träningslära. Tyvärr så glömmer man en del men mycket av det jag ville fråga gav T svar på igår efter hennes PT-kvart. Kanske ska fråga om det där med bålen ändå? Känns som att det skulle kunna bli våren mål, att bygga upp den ordentligt. Kanske jag slipper ryggproblemen som mina föräldrar har. Om jag ska träna borde jag blanda en shake, men det känns inte så nödvändigt om jag ska köra BJ. Det är ju inte så styrkekrävande. Kanske räcke rmed en shake efter iallafall.

Haja.. Det var lite uppdateringar om tankarna för tillfället. Återkommer efter träningen om vad PT-Anders sa och hur träningspasset var. Hörs efter 20 :) Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback