Eftermiddag

2009-02-25 @ 17:23:20

Hej på er,

eftermiddag spenderades tillsammans med min syster och supersöta systerdotter, som dessutom verkade mycket gladare över att se mig idag (puhh!). Denna undersöta lilla unge följde med runt i vagnen när vi strosade runt på gågatan. (Notera: GATAN!) Vi käkade lite korv, tittade till bokrean, köpte lite fika och lite mat till lillan. Sen gick vi hem och fikade och jag fick lite annonshjälp. Helt enkelt en super-mysig eftermiddag. Jag och E är bjudna dit på lördag på lite schlagertema. Något vi ser fram emot mycket båda två. Sen ska jag nog bort till far på fredag också eftersom E ska "löjla sig" med killarna och LAN:A. Pojkar och deras leksaker säger jag?! Känns som att det blir mycket pappa-delen av familjen den här gången när jag är hemma men jag har saknat dem mycket och mamma har jag träffat mycket mer det senaste. Man får varva lite helt enkelt! Jag ska hälsa på mamma m.fl. imorgon, efter ansiktbehandlingen, så jag dissar dem ju inte helt, absolut inte. Nu har E kommit ut ur duschen. Dags för lite mys! :) Här kommer lite bilder:


Gårdagens lunch:



Syster på stan :)



Min syster tillverkar egna smycken och detta fina rosa armband fick jag av henne idag. För mer info gå in på hennes blogg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback