Ett kap på stan

2009-02-07 @ 15:19:02

Hej på er,

va precis med familjen nere på stan och myste lite. Fick ett par super fina skinstövlar (äkta!!) för bara 199, vilket KAP! De kostade från början 1195. Tusen spänn ner :) JIPPI! Först var det rean, sen halva reapriset och sen krånglade dragkejdan lite i affären så vi fick ner priset lite till. Super bra! Såhär fina är de:



Jag hade sån tur. Jag är ju rätt så lång (närmare 1,80) så det är inte så konstig att fötterna är rätt så stora. Ändå hade de två par kvar, båda i min storlek. Så jag fick titta på alla fyra skorna och ta de som var finast i färgningen, bra va? :) Ibland ska man ha tur. Sen var jag inne på MUS och kollade på mer smink. Ska boka en "sminklektion" när sommarens kollektion kommer in (om cirka tre veckor), då får man ju en demostration och sen får man köpa smink för beloppet. Bra va?? :) Nu åter till mina småsyskon som vill ha lite uppmärksamhet. Ha en underbar lördag! (Imorgon blir det Pump igen!!)

Kommentarer

Postat av: Mrsblue

det går la ;) själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback