Fredag!!

2009-02-27 @ 11:11:05



Humör:
Jovars!
Gjort: Vaknat, ätit frukost...
Planer: Plugga, ta hand om E och passa min lillasyster och hennes kompis ett par timmar, träffa far & K
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Xena Krigarprinsessan i bakgrunden (Jag vet det är kass, men det var E som tittade)
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att det är fredag, fredagar är bara mysiga! Och ikväll ska jag äta resten av den mumsiga glassen jag började på igår :)
Sämsta: Att jag inte pluggat ordentligt ännnn!!
Väder: Fint :)
Dagens favoritsak: Nya telefonen :)
Vill ha: Motivation att plugga.
Dagens outfit: Bild kommer senare :)



Hej på er,

har ni alla stora fredagsplaner? Det har inte vi. Morgonen blir lite mys, sen ska jag åka och hämta min syster och ehnnes kompis på skolan och passa dem tills J kommer hem. Sen ska jag hem och mysa lite med E innan jag/vi tar en liten sväng förbi far.. Det var ungefär allt jag ska lyckas med idag. Förutom att jag ska köra bil för första gången sen jul typ. Så alla i närheten bedes befinna sig inomhus runt 13.15-tiden.

Nu ska jag duscha och leta redan på sladden till kameran (den kanske trillade ur hos mamma igår?). Vi hörs senare! Ciao!

Kommentarer

Postat av: Sandy likes retro

Hej!

Kommer du ihåg mig? Sandra från Gotland =) Såg ditt mail nu, kul tycker jag att du mailade ut så att man kan kolla vad du har för dig!



Jag har också en blogg, skriver inte jättemycket om mitt "privatliv" men gå gärna in och kika =) sandysretro.blogspot.com



Hoppas att allt är bra med dig! Vart håller du hus nu för tiden?



Kram /Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback